Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Tiedonhankinta ja tutkimus

Lähtökohtana on asiakkaan tiedontarve sekä tulosten hyödynnettävyys ja käytettävyys. Vakioitujen tutkimusasetelmien ansiosta asiakas saa myös vertailutietoa muista organisaatioista. Tutkimusten tuloksia hyödynnetään toteuttamiemme konsulttihankkeiden ja valmennusten yhteydessä. Tarvittaessa tulosten käsittelyä tuetaan asiantuntijoiden vetämillä palautetilaisuuksilla.

 

Tiedonhankinnassa hyödynnämme mm. organisaation itsearviointia, henkilöstön tekemää arviointia, sidosryhmien tekemää arviointia, asiakastyytyväisyystutkimuksia, tilastoanalyysejä ja vertailujärjestelmiä. Tarjoamme myös monipuoliset välineet arviointien toteuttamiseen.